Galapremiär på Rigoletto

Förra veckan fick jag förfrågan om jag ville gå på galapremiären av filmen "Dior and I" och jag tackade såklart ja! Jossan fick bli min +1 och tillsammans åkte vi upp till Stockholm i måndags. Själva premiären var på biografen Rigoletto och allt var så himla fancy. Vi fick gå på röda mattan och bli välkomnade med snittar och champagne. Sedan minglade vi runt bland alla fashionmänniskor och svenska celebs. Vi hade så sjukt roligt och bäst var nog pannacottan i miniskålar som serverades. Själva filmen/dokumentären var otroligt bra. Filmen handlade om Raf Simons och hans första haute couture kollektion för Dior som han skulle skapa på åtta veckor. Väldigt roligt att få se bakom kulisserna i modehuset Dior. Själv tog jag inte så mycket bilder för ljuset var så dåligt men hittade några bilder från pressfotografer som var där! 
 
 
 
 

Comments

Leave a comment here:

Name:
Remember me?

Email: (don't worry, it won't show)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback
bjornsdottern.blogg.se