does it stop your heart to know you're not my sunshine anymore

 
 Klarade mig igenom en hel vecka i skolan och nu är det äntligen helg igen. För att överleva skolan denna vecka har jag spenderat min lön på flapjacks och roobars vilket är det godaste någonsin och så himla perfekt att äta på rasterna. Kan inte tänka mig att spendera min lön på något bättre än ätbara saker. I onsdags lyxade jag och mamma till det och åkte iväg för att äta fikabuffé. Minst 14 olika kakor och tårtor och ja, det är himmelriket. Tyvärr orkar man inte så mycket men det är totalt värt det. Även fast jag var mätt när jag vaknade morgonen efter haha. 
 
Ikväll ska jag ta mig in till stan och träffa en grupp tjejer från klassen och vi ska äta lite mat samt planera inför studentresan. Nu är det inte långt kvar till studenten. 

Comments

Leave a comment here:

Name:
Remember me?

Email: (don't worry, it won't show)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback
bjornsdottern.blogg.se