that’s how the lost get found


Var ute på en liten promenad med denna kille idag och som jag har saknat honom. Har verkligen varit konstigt att inte ha haft honom runt omkring sig hela tiden. 

Fick en fråga som löd "Varför åkte du hem? :)"
Ja, som sagt så valde jag att åka hem och fortsätta att plugga här istället. Jag älskar England och London av hela mitt hjärta och jag kommer verkligen komma tillbaka i framtiden. Men det var saker som inte kändes helt bra. Det kändes helt enkelt inte rätt. Och om jag skulle stanna där ett helt år ville jag verkligen känna att det kändes bra och rätt och det gjorde det inte. Så därför bestämde jag att ta det längre fram i mitt liv istället. Jag är dock ändå så himla glad att jag fick vara denna månad i London. Det var en så himla stor upplevelse och jag har lärt mig så mycket nya saker och lärt känna många nya människor vilket har varit helt underbart. Min dröm blev sann även fast det endast blev en månad istället för tolv. 

Comments
Postat av: Lisa

Å vilken söt hund du har! Hoppas du har det bra där hemma i Sverige. Jag saknar dig!

Svar: Saknar dig med!! Vi får se till att träffas i november!
bjornsdottern.blogg.se

2013-09-29 @ 22:59:09

Leave a comment here:

Name:
Remember me?

Email: (don't worry, it won't show)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback
bjornsdottern.blogg.se