Starbucks

Vi har ju då ett Starbucks på skolan och idag gick jag och Lisa dit för första gången. Jag tog en Chocolate Cream och Lisa tog en Caramel Cream och jag kan bara säga ATT DET VAR SÅ GOTT. Sen att det var det dyraste jag någonsin druckit är ju en helt annan grej, men herregud så underbart. Nu sitter jag på mitt rum och är helt proppmätt då vi får rejäla portioner mat plus efterätt varje dag. Klagar dock inte på det! 
 
 
Dessa är cupcakes från "Greggs" som är sådär farligt billiga.
 
Kom även supertidigt till skolan häromdagen och bestämde mig för att sitta och läsa vid "terassen" där man har utsikt över Themsen.
(dessa är mobilbilder så ni får ta dom för vad dom är)
 
 
 

Comments
Postat av: alexandra - urfotovinkel

Har du bra??? :D
Vad tycker du om maten so far? Jag var ju på språkresa till England i somras och jag kan säga att jag var hyfsat trött på min värdfamiljs mat redan efter tre veckor... och jag känner igen det där med stor portioner PLUS efterrätt ;)
Hur som helst verkar du ju ha jätte mysig skola??? MER BILDER :D

Svar: Maten är huuur bra som helst!! Mamman i familjen har varit kock så maten är helt underbar. Och hon älskar också att baka vilket gör att det är brownisar hit och kakor dit haha! ;) Skolan är verkligen jättefin både ute och inne! :)
bjornsdottern.blogg.se

2013-09-11 @ 07:57:14
URL: http://urfotovinkel.blogg.se

Leave a comment here:

Name:
Remember me?

Email: (don't worry, it won't show)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback
bjornsdottern.blogg.se