Shopping i Kingston

 
Som rubriker lyder så har jag och Lisa varit i Kingston idag och shoppat lite! Jag besökte Primark för första gången i mitt liv och jag bara älskar affären. Så himla billigt och jag har nu börjat fundera på hur jag ska få hem det jag handlar då jag var fullpackad när jag kom hit! Får väl bli att införskaffa en till väska. Köpte iallafall en ny vinterjacka, ett par mysbyxor, och en långkjol. Efter besöket på Primark åt vi lunch på ett jättemysigt café i centrala Kingston. Köpte mig en sushi wrap(?!?!) som var något av det godaste jag ätit! Vi tog sen en liten promenad runt i stan och jag fotade lite. Vi hoppade även in på Sainsbury's och köpte godis. Det är så himla roligt att köpa godis här i England, det är så billigt och så annorlunda. På hemvägen åkte vi med en dubbeldäckare och såklart satt vi på övervåningen längst fram! En perfekt fredag.

Imorgon åker vi in till Oxford Street och spenderar lite av dagen där. Nu när jag äntligen fått mitt busskort så åker jag gratis buss och tram i hela London vilket gör att jag inte blir ruinerad på resorna!  

Comments

Leave a comment here:

Name:
Remember me?

Email: (don't worry, it won't show)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback
bjornsdottern.blogg.se