Oxford Street

 
Klockan sju imorse började jag och Lisa vår resa mot Oxford Street. Vi är tvungna att ta 3 bussar för att komma dit, men inte gör det något då vi åker gratis med våra busskort! Vi var framme vid 8 precis när Primark öppnade vilket gjorde att vi nästan var först där. Efter 2 timmar där inne började vi leta efter ett matställe. Såklart gick vi vilse men hamnade på Carnaby Street där vi hittade alla möjliga roliga affärer. Åt Subway till lunch och efter det gick vi vidare till Bond Street där alla märkesaffärer ligger såsom Burberry, Louis Vuitton, Jimmy Choo mm. Kände att jag var alldeles för vardagligt klädd för att ens titta på affärerna. Vi kom sen fram till dagens höjdpunkt, Victoria's Secret!! Affären var så glamourös att jag höll på att smälla av och jag ville mest ha med mig hela deras collection "Pink" hem. Såklart blev det ett även ett litet stopp på Starbucks innan vi satte oss på bussen hem igen.

Comments

Leave a comment here:

Name:
Remember me?

Email: (don't worry, it won't show)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback
bjornsdottern.blogg.se