I'll be back for you London

 
 
I måndags landade mitt plan på Arlanda och jag och mina fyra resväskor var tillbaka i kalla Sverige. Efter en månad i London är jag nu tillbaka och på måndag börjar jag i min gamla klass igen. Känns så himla bra.
Dessa bilder är från min sista helg i London med Lisa. Besökte bland annat Hummingbird bakery, King's Cross, den största bokaffären jag någonsin sett, Covent Garden, åt kanelbullar på Svenska Kyrkan och fikade i Hyde Park. Denna helg var ett perfekt avslut på min lilla resa. 

Ett stort tack till dig Lisa, jag är så himla glad att jag fick lära känna dig. Nu önskar jag dig all lycka till så ses vi i november!!  

Comments
Postat av: Anonym

Varför åkte du hem? :)

2013-09-27 @ 23:33:09

Leave a comment here:

Name:
Remember me?

Email: (don't worry, it won't show)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback
bjornsdottern.blogg.se