Loooondon

Halihallå! 
Har nu då hittat tillbaka till denna blogg efter den långa pausen. Var nämligen utan dator hela sommaren. Jag befinner mig just nu i London hemma hos min värdfamilj. Jag bor inte helt ensam i värdfamiljen utan bor med en tjej som heter Lisa. Värdfamiljen är helt underbar och jag trivs jättebra. 
Idag var första dagen och jag lyckades ju såklart tappa bort min klass på rundvandringen, dock med en annan tjej så jag var inte helt ensam. Det är många nya intryck men så spännande med allt nytt och allt runt omkring. Såklart så saknar jag alla där hemma, men jag tror detta kommer bli ett jättebra år! Ska snart gå och lägga mig. Börjar inte tidigt men man blir så himla trött när man är nervös osv. Ska försöka fota några fina bilder snart men nu får ni endast dessa mobilbilder. 

Comments
Postat av: amanda

OMG du måste blogga mycket!!!!!!!!! vill se hur bra du har det hela tiden ju:( kan du inte ha en emiliacam så man kan följa dig dygnet runt!? åh i miss you, nu vart de mycket.. puss <3

2013-08-28 @ 14:20:50
URL: http://aamandaf.blogg.se/
Postat av: Selma

YAHAAAAY!! Håller med ovanstående talare ^ Massor av inlägg förväntas av dig nu! Puss älskade vän <3

2013-08-29 @ 20:25:35

Leave a comment here:

Name:
Remember me?

Email: (don't worry, it won't show)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback
bjornsdottern.blogg.se