Afternoon Tea

Bild ett och två är från när jag var påväg hem från skolan igår och den sista bilder är min skola(!!)
 
Idag promenerade vi i parken som ligger precis bredvid skolan och hade sen afternoon tea vilket var ett riktigt bra avslut på veckan. Parken var hur vacker som helst och det fanns till och med rådjur och hjortar som man nästan kunde gå fram till och en utsikt över centrala London, wow är det enda jag kan säga.
Dessa mobilbilder kommer det bli slut på nu för imorgon drar jag och min roomie Lisa in till centrala London!!! Ska bli så häftigt att äntligen få uppleva staden på riktigt och få se allt som man förknippar med London och såklart får lilla kameran hänga på.

Comments
Postat av: Elton

Alltså jag blir SÅ AVUNDSJUK haha! Hoppas att du har det bra iallafall! c:

2013-08-30 @ 23:06:53
URL: http://reflectionsareprotections.blogg.se

Leave a comment here:

Name:
Remember me?

Email: (don't worry, it won't show)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback
bjornsdottern.blogg.se